In Aktueel

SBB gedenkt Nationale stichting voor Blinden en slechtzienden in Suriname

Paramaribo, 10 januari 2019.

Namens het personeel van de Stichting voor Bosbeheer en Bostoezicht (SBB) heeft de directeur Onderzoek en Ontwikkeling René Somopawiro op donderdag 10 januari 2019, een geldbedrag aan de directeur van de Nationale Stichting voor Blinden en Slechtzienden in Suriname (NSBS), Natasia Hanenberg-Agard overhandigd. Deze geste vloeit voort uit de opbrengsten van een geslaagde cookout die de SBB in verband met haar 20-jarig bestaan op 22 augustus 2018 jl. heeft georganiseerd.

Het doel van de cookout was om de saamhorigheid onder het personeel van de SBB te bevorderen. Het personeel van de SBB wil met deze geste de NSBS ondersteunen met het onbaatzuchtige en mooie werk dat zij doet. Mevrouw Hanenberg is dankbaar en geeft aan dat deze geste een mooie manier is om het jaar te beginnen. De stichting heeft een aantal activiteiten gepland voor dit jaar en elke gift levert een bijdrage aan het realiseren daarvan.